Wat we doen

Onze belofte: we beloven dat we jouw customer journey verbeteren, altijd!

Dat is nogal een belofte. Toch is dat waar we 100% voor staan. We geven niet alleen inzicht en advies. Wij gaan verder. We hebben ook de kennis in huis om nieuwe kanalen en producten te implementeren. Zonder tussenkomst van externe partijen.

Onze kennis

Benieuwd naar de kennis en producten die wij in huis hebben? Kijk eens bij ‘software en diensten’.

onze Trots

Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van klantenservice laten wij je met trots een aantal voorbeeldcases zien.

Customer journey verbeteren

Jouw klanten zijn helemaal niet op zoek naar contact met de klantenservice. Ze willen gewoon dat een product goed werkt. Wij verbeteren de customer journey, zodat jouw klanten geen onnodige vragen hebben. Dat is pas service!

Zo verbeteren we jouw customer journey:

  • We verdiepen ons in de meest gestelde vragen van jouw klanten. En in de onderwerpen waarover klanten het minst tevreden zijn.
  • We doen een UX scan op jouw website, app en op alle andere communicatie-uitingen.
  • We gaan mysteryshoppen! Zo ontdekken we wat jouw klanten zien en voelen.
  • We vragen jouw klanten naar hun beleving. Dat doen we met behulp van interviews, enquêtes of klantpanels.
  • We werken jouw customer journeys helemaal uit.
  • We geven advies over hoe jij onnodige klantvragen kunt voorkomen en tegelijkertijd je klanttevredenheid kunt verhogen.
  • We bedenken het niet alleen voor je. We voeren het ook graag voor je uit!

zo helpen we jou met het digitaliseren van jouw klantcontacten:

  • We verdiepen ons in jouw huidige kanaalstrategie.
  • We onderzoeken voor ieder kanaal welke vragen vaak worden gesteld.
  • We onderzoeken welke kennis en systemen nodig zijn om die vragen te beantwoorden.
  • We geven advies over welke contacten beter verschoven kunnen worden naar efficiëntere of online kanalen.
  • We geven advies welke contacten heel goed door bots afgehandeld kunnen worden.
  • We adviseren je niet alleen. We ontwikkelen en implementeren het ook graag voor je!

DIGITALISEREN VAN KLANTCONTACT

Soms heeft jouw klant toch hulp nodig. Daar helpen wij jou weer bij! We kijken waar jouw klant zijn antwoorden als eerste zoekt. Door die kanalen zo duidelijk mogelijk te maken en op een slimme manier in te zetten, helpen we jou en je klant! Hiermee verschuiven we contacten naar de meest efficiënte kanalen. Dat is pas service!

Verbeteren
van jouw klantenservice

Minder onnodig klantcontact betekent meer tijd om echt waarde toe te voegen aan jouw klantenservice. Wij hebben daar verschillende programma’s voor ontwikkeld die we kunnen inzetten. Zo krijg jij meer blije klanten tegen lagere kosten. Dat is pas service!

Zo helpen we jou met het verbeteren van je klantenservice:

  • We doen een scan van je huidige klantenservice.
  • We onderzoeken de ‘voice of the customer’. Wat wil jouw klant?
  • We onderzoeken de ‘voice of the employee’. Wat wil jouw medewerker?
  • We luisteren naar de ‘voice of the business’. Wat wil jij?
  • We geven advies over mogelijke verbeteringen.
  • We adviseren je niet alleen. We implementeren het ook graag voor je!

Welke insteek je ook kiest, wij verbeteren jouw customer journey

Een hogere klanttevredenheid, tegen lagere kosten. Dat beloven we! Benieuwd hoe we dit doen?