Webcare

Waarom is webcare een toevoeging
op je klantenservice?

Ook jouw klant zit op Social media

96% van de Nederlanders maakt gebruik van Social Media. Verschuif je klantenservice naar de kanalen waar je klanten actief zijn.

Beïnvloed online je naamsbekendheid

Versterk je Social Marketing en PR-campagnes op een manier die bij jouw organisatie past. Wees onderdeel van het gesprek.

Webcare is het kanaal met de hoogste klanttevredenheid

De meeste bedrijven verschuiven hun contactstrategie daarom van e-mail en contactformulieren naar sociale kanalen. Daarmee voorkom je onnodig klantcontact.

Je krijgt inzicht in de wensen en behoefte van je klanten

Door Social Media monitoring krijg je waardevolle inzichten om je producten en Customer Experience te verbeteren.

ONZE BELOFTES

42%

hogere klant-tevredenheid

23%

hogere First
time right

80%

lagere reactietijd

40%

goedkoper
per contact

Online zichtbaarheid vergroten

Wil jij online jouw zichtbaarheid vergroten? Wil jij met klantenservice op Social Media dichter bij je klanten komen te staan? Zorg er met jouw webcare strategie voor dat je aanwezig bent waar je klanten zich bevinden.

Toegevoegde waarde

Ben je nieuwsgierig naar waarom webcare van toegevoegde waarde is voor jouw klantenservice, vraag dan een vrijblijvend gesprek aan over de mogelijkheden.

ideale strategie

Onze specialisten creëren samen met jou de ideale strategie om van webcare voor jouw klantenservice een succes te maken!

Te mooi om waar te zijn?

onze specialisten vertellen je er graag meer over

Webcare op maat voor jouw organisatie

Ben je nieuwsgierig naar waarom webcare van toegevoegde waarde is voor jouw klantenservice, vraag dan een vrijblijvend gesprek aan over de mogelijkheden.

INZICht

We onderzoeken je online aanwezigheid en reputatie. Daarnaast kijken we naar je huidige klantenservice en kanaalstrategie. We stellen samen de doelen en doelgroep vast.

ADVIES

We geven je advies over hoe webcare het beste in jouw innovatieve kanaalstrategie past. Daarnaast maken we een concreet plan van aanpak afgestemd op jouw organisatie, doelen en doelgroep.

UITVOERING

Welke strategie we ook kiezen, wij kunnen je hierbij helpen:
Van social monitoring tot volledig draaiende klantenservice op webcare die samenwerkt met jouw organisatie waaronder marketing en PR.

wil je weten wat jij met webcare kunt doen?

neem contact met ons op!