96% van de Nederlanders maakt gebruik van Social Media. Verschuif je klantenservice naar de kanalen waar je klanten actief zijn.
Versterk je Social Marketing en PR-campagnes op een manier die bij jouw organisatie past. Wees onderdeel van het gesprek.
De meeste bedrijven verschuiven hun contactstrategie daarom van e-mail en contactformulieren naar sociale kanalen. Daarmee voorkom je onnodig klantcontact.
Door Social Media monitoring krijg je waardevolle inzichten om je producten en Customer Experience te verbeteren.
Wil jij online jouw zichtbaarheid vergroten? Wil jij met klantenservice op Social Media dichter bij je klanten komen te staan? Zorg er met jouw webcare strategie voor dat je aanwezig bent waar je klanten zich bevinden.
Ben je nieuwsgierig naar waarom webcare van toegevoegde waarde is voor jouw klantenservice, vraag dan een vrijblijvend gesprek aan over de mogelijkheden.
Onze specialisten creëren samen met jou de ideale strategie om van webcare voor jouw klantenservice een succes te maken!
Ben je nieuwsgierig naar waarom webcare van toegevoegde waarde is voor jouw klantenservice, vraag dan een vrijblijvend gesprek aan over de mogelijkheden.
We onderzoeken je online aanwezigheid en reputatie. Daarnaast kijken we naar je huidige klantenservice en kanaalstrategie. We stellen samen de doelen en doelgroep vast.
We geven je advies over hoe webcare het beste in jouw innovatieve kanaalstrategie past. Daarnaast maken we een concreet plan van aanpak afgestemd op jouw organisatie, doelen en doelgroep.
Welke strategie we ook kiezen, wij kunnen je hierbij helpen:
Van social monitoring tot volledig draaiende klantenservice op webcare die samenwerkt met jouw organisatie waaronder marketing en PR.