Met onze kennisbank de DialoogManager vindt jouw klantenservice medewerker eenvoudig en altijd in één keer het juiste antwoord!
Ervaren hoe dit werkt? Onze contentspecialisten adviseren je graag over de mogelijkheden.
Realtime inzicht:
De juiste balans tussen functie en vorm. Direct toepasbaar en helemaal af te stemmen op de wensen vanuit jouw organisatie. Zo in te richten dat jouw medewerker stapsgewijs naar het juiste antwoord wordt geleid. Daarbij ondersteund door de juiste content in tekst en beeld.
Structuur die vanaf de basis is op te bouwen en in te richten, waarbij onderscheid gemaakt kan worden tussen kanalen en/of talen. Direct doorvoeren van wijzigingen, met één druk op de knop is iedere aanpassing direct zichtbaar.
Altijd en op ieder moment inzicht in de beschikbare data. Gepersonaliseerd dashboard voor elke medewerker. Direct kunnen anticiperen op trends en ontwikkelingen met behulp van realtime informatie die voor iedere gebruiker inzichtelijk is.
content eenvoudig en snel up-to-date
Betrokken medewerkers die op ieder punt in de dialoogondersteuning feedback kunnen geven. Gezamenlijke contentoptimalisatie door directe uitwisseling en toetsing van informatie.
van de dialoogmanager
10%
11%
29%
van een kennisbank op maat
De rode draad in het gesprek
met de klant.
Maatwerk verbinding tussen
mens en machine.
Centraal beheren zonder zorgen
door volledige systeemintegratie.
Onze specialisten adviseren je graag over de mogelijkheden
Vraag een gratis demo aanontdek wat we voor jouw bedrijf kunnen doen