je content op orde
Met onze kennisbank

Met onze kennisbank de DialoogManager vindt jouw klantenservice medewerker eenvoudig en altijd in één keer het juiste antwoord!

Ervaren hoe dit werkt? Onze contentspecialisten adviseren je graag over de mogelijkheden.

Vraag een gratis demo aan
Klantenservice Kennisbank | CX Services

intelligent, datagedreven en gebruiksvriendelijk kennismanagement

intelligent dashboard

Realtime inzicht:

  • Nieuw en gewijzigde content
  • Meest gebruikte content
  • Populaire content

gebruiksvriendelijke user interface (UI)

De juiste balans tussen functie en vorm. Direct toepasbaar en helemaal af te stemmen op de wensen vanuit jouw organisatie. Zo in te richten dat jouw medewerker stapsgewijs naar het juiste antwoord wordt geleid. Daarbij ondersteund door de juiste content in tekst en beeld.

DialoogManager - Gebruiksvriendelijke User Interface | CX Services
DialoogManager - Rapportage en dashboarding | CX Services

Gestructureerd contentbeheer

Structuur die vanaf de basis is op te bouwen en in te richten, waarbij onderscheid gemaakt kan worden tussen kanalen en/of talen. Direct doorvoeren van wijzigingen, met één druk op de knop is iedere aanpassing direct zichtbaar.

Rapportage en dashboarding

Altijd en op ieder moment inzicht in de beschikbare data. Gepersonaliseerd dashboard voor elke medewerker. Direct kunnen anticiperen op trends en ontwikkelingen met behulp van realtime informatie die voor iedere gebruiker inzichtelijk is.

altijd actueel

content eenvoudig en snel up-to-date

Betrokken medewerkers die op ieder punt in de dialoogondersteuning feedback kunnen geven. Gezamenlijke contentoptimalisatie door directe uitwisseling en toetsing van informatie.

Up-to-date service content | CX Services

De beloftes

van de dialoogmanager

CX Services | Hogere First Time Right

10%

HOGERE
FIRST TIME RIGHT

CX Services | Kortere afhandeltijd

11%

kortere
afhandeltijd

CX Services | Besparing Trainingsduur

29%

besparing
trainingsduur

De mogelijkheden

van een kennisbank op maat

CX Services | Dialoog Ondersteuning

dialoog
ondersteuning

De rode draad in het gesprek
met de klant.

CX Services | Custom Interface

Custom
Interface

Maatwerk verbinding tussen
mens en machine.

CX Services | Integratie mogelijkheden

integratie
mogelijkheden

Centraal beheren zonder zorgen
door volledige systeemintegratie.

Onze specialisten adviseren je graag over de mogelijkheden

Vraag een gratis demo aan
Succes! We hebben je bericht ontvangen.
Oeps, er ging iets mis. Probeer het nog een keer.

Gratis demo

ontdek wat we voor jouw bedrijf kunnen doen