De klantreis in kaart brengen en de klantbeleving verbeteren? Dat kan met een customer journey onderzoek! Onze data & analyse specialisten creëren uit jouw klantdata duidelijke handvatten voor echte verbetering. Zo heb je duidelijke aanknopingspunten om de klantreis te optimaliseren!
Ervaren hoe dit werkt? Bekijk onze cases uit de praktijk of neem contact met ons op! Onze specialisten adviseren je graag over de mogelijkheden.
We kijken samen naar beschikbare data en hoe we die kunnen verrijken om tot een passend advies te komen. Denk hierbij aan volume, kwaliteit en klanttevredenheid.
Na uitgebreide data-analyse selecteren we de onderdelen met de meeste potentie. Daarna prioriteren we deze op basis van impact en mogelijke investering.
De gekozen richting wordt verder uitgewerkt. Elke keuze die je maakt kun je daardoor onderbouwen met data en betrouwbare verwachtingspatronen.
We blijven samen met jou de voortgang volgen en sturen bij waar nodig om de gewenste impact en verwachte resultaten te realiseren.
Elke keuze, stap en actie is meetbaar, zonder data ben je stuurloos. Je komt niet voor verrassingen te staan, waardoor verbeteringen weloverwogen en resultaatgericht gerealiseerd kunnen worden.
Gericht werken aan jouw klanttevredenheid, kwaliteit of volumes? Is er een ander deel van je klantreis dat je wil verbeteren? Met de juiste data krijg jij grip op je belangrijkste resultaten. Vraag om een demo om de mogelijkheden te bekijken.
Elk bedrijf en verbetertraject is anders. Samen zetten we de juiste route uit. Wij leveren passende tools voor jou, zoals een uniek meethuis of dashboard, waarmee je zelf inzicht en controle blijft houden.
met de juiste data inzichten
Validatie van vermoedens en
plannen.
Onderbouwde voorspellingen en verwachtingen.
Begeleiding bij het hele
verbetertraject.
van Customer Journey mining
##%
##%
##%
ontdek wat we voor jouw bedrijf kunnen doen