Een introductie: wij zijn CX Services

Blog & Updates

|

Strategie

|

Een introductie: wij zijn CX-services

De kern van onze organisatie is een team met gedreven CX en UX designers en ervaren data analisten. Voor de uitvoering van de gewenste oplossingen hebben wij  als onderdeel van Cendris rechtstreeks toegang tot de kennis en expertise van een groot aantal professionals op het gebied van robotisering (IT innovatieteam), content, training, business intelligence en WFM planning.  Wij hebben onze roots in de klantenservice, voor ons hét ideale uitgangspunt voor het verbeteren van customer journeys en het verhogen van de klanttevredenheid. 

Customer Experience: jouw klant als specialist

Wij houden niet van hindernissen. Niet van apen en beren, valkuilen of omwegen. Wij willen dat alles gaat zoals het moet gaan – in één keer goed – en we hebben een kort lontje als dit niet het geval is. Onze eigen drang naar een waardevolle beleving hebben we omgezet in een unieke werkwijze om processen te optimaliseren. Wij zijn CX Services.

We zien jouw klant als specialist. Die weet namelijk wat hij écht wil. Wij zijn degenen met de kennis en middelen om die wensen om te zetten in een concrete verbetering voor jouw bedrijf en de ervaring van je klant. We blijven niet hangen in eindeloze analyses maar pakken door en geven je duidelijke stappen naar een beter proces. We weten als geen ander dat je soms gewoon een oplossing wil, en niet iemand die alleen maar meer problemen constateert. Daarom gaan wij altijd terug naar de kern en de ‘waarom’. We denken vanuit de klant en gaan echt op in die beleving zodat we met oprechte oplossingen komen waar mensen écht op zitten te wachten.

We vertellen over onze visie en expertise in Customer Experience en User Experience | CX Services

Waarom CX & UX?

Maar waarom zetten we zo hoog in op deze principes? Waarom is dit de toekomst en wat levert het op? Nou, het is eigenlijk heel simpel: een mooie beleving zorgt voor tevreden klanten en een gestroomlijnd proces kan een hoop tijdwinst opleveren voor eindklant, opdrachtgever en klantenservicemedewerker!

Op het moment dat we de klantreis verbeteren en de stroeve stukken weghalen, wordt opereren voor jouw organisatie ook makkelijker. Neem bijvoorbeeld klantcontact. Stel dat we de gebruikerservaring (UX) van een website optimaliseren (denk aan beslisbomen, chatbots, FAQ’s en meer). Klanten kunnen dan makkelijker zelf het antwoord op een vraag vinden, waardoor medewerkers minder klantcontacten krijgen over simpele vragen. Zo houden ze tijd over voor waardevolle contacten; klanten voor wie ze écht iets kunt betekenen en gesprekken waaraan ze unieke waarde kunnen toevoegen. Denk eens aan het sentiment van een klant wanneer deze in 2 klikken zelf het antwoord op een brandende vraag kan vinden en wanneer dit niet lukt, er een expert klaarstaat die de tijd neemt en de diepte in gaat!

Misschien verlaten klanten je webshop wel terwijl er nog producten in hun winkelmandje zitten. Waarom haken ze precies op dat punt af en aan welke knoppen moet je draaien om die aankoop wél door te laten gaan? We helpen je!

Daarbij passen we CX &UX niet alleen toe op producten waar de klant mee te maken krijgt. Ook jouw systemen kunnen we nauwkeurig onder de loep nemen. Denk bijvoorbeeld aan het optimaliseren van kennisbanken of het versimpelen van het proces om cases te beheren en klantdata te verwerken. Het mes snijdt aan twee kanten: we doen net zo hard ons best voor de medewerkers als voor de klant!

Al met al zijn er honderden toepassingen voor CX te bedenken. Hopelijk hebben we je een klein inkijkje kunnen geven in de potentie van deze werkwijze. We vinden het fantastisch om ons enthousiasme te kunnen delen, dus houd ook onze blogs goed in de gaten!

Neem vooral een kijkje in een van onze cases die we al in praktijk hebben gebracht.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen
Succes! We hebben je e-mailadres ontvangen.
Oeps, er ging iets mis. Probeer het nog een keer.

Lees ook

meer van onze updates