Dé DialoogManager, iedere stap in de klantreis optimaal begeleid

Blog & Updates

|

Business Improvement

|

Dé DialoogManager, iedere stap in de klantreis optimaal begeleid

De klant is koning, dat weten we allemaal. Ook in jouw organisatie staat de klant met stip op één. Je beantwoordt zijn vragen dan ook graag! Het liefst zo snel mogelijk, in één keer het juiste antwoord, volgens de juiste procedure of proces en eigenlijk ook wel zo plezierig en professioneel mogelijk. Maar hoe zorg je ervoor dat al deze kennis en kunde in jouw organisatie wordt verweven? Hoe geef je waarde aan de contacten die jouw klantenservice medewerkers iedere dag beantwoorden? Wij optimaliseren dit klantcontact door de inzet van dé DialoogManager.

Jouw kennisbank samengesteld op maat!

De DialoogManager is in basis een kennisbank, maar niet zo maar eentje. Een solide fundament dat door de toevoeging van verschillende elementen uitgebouwd kan worden tot software op maat. Compleet afgestemd op de wensen vanuit jouw organisatie, aangevuld met de kansen die onze specialisten daarin zien. Wij brengen samen met jou in kaart wat gewenst én ongewenst contact voor jou betekent. Welke contacten komen er binnen bij jouw organisatie, wat wil je daarin rapporteren, welke informatie moet beschikbaar zijn voor jouw medewerkers? Wat is de juiste tone of voice en welke kanalen wil je bedienen? Jouw antwoorden op deze vragen staan aan de wieg van de DialoogManager die we voor jou op maat neerzetten.

Specialistisch advies gericht op dé omnichannel oplossing

Zo, dat is de basis, en die staat! Vanaf nu worden jouw medewerkers stapsgewijs naar het juiste antwoord geleid. Daarbij ondersteund door de juiste content in tekst en beeld. Zijn dat misschien klantcontacten in drie verschillende talen? Met 1 druk op de knop kies je de juiste taal en toont de DialoogManager de beschikbare instructies in de taal naar keuze. Wil je naast telefonie de DialoogManager ook gebruiken voor de Social kanalen, je chat(bot) of het WhatsApp kanaal? Ook dat kan! Onze specialisten geven advies over hoe de DialoogManager optimaal ingezet kan worden voor welk kanaal dan ook. Een heuse omnichannel oplossing dus.

Maar laten we één belangrijke factor niet vergeten, jouw medewerkers. Ook zij hebben een stem in het doorlopend optimaliseren van jouw DialoogManager. Door de integratie van een slimme feedback tooling kan op ieder punt in de DialoogManager feedback gegeven worden. Deze feedback zorgt ervoor dat de inhoud van de DialoogManager voortdurend onder de loep wordt genomen door jouw eigen specialisten. Daardoor bevat jouw DialoogManager niet alleen de juiste antwoorden, maar ook de meest volledige. De kers op de taart is uniformiteit in het klantcontact, het maakt niet uit met wie je spreekt, je krijgt altijd en in één keer het juiste antwoord.

Geef je klantcontact waarde door de inzet van data

Uiteraard moet het mooiste nog komen. De ultieme kracht van de DialoogManager ligt namelijk in het verzamelen van data. Via slimme koppelingen met telefonie, mail of ticketprogramma’s, maar ook Customer Relationship Management (CRM) systemen kun je enorme waarde geven aan de klantcontacten. De DialoogManager legt de volledige reis van de klant vast en slaat dit allemaal op in een database. Nu wordt het écht leuk. Want welke vragen kosten de meeste tijd om te beantwoorden en welke vragen kennen de laagste klanttevredenheid? Zoom gericht in op de data en krijg daardoor direct in beeld waar jij kunt optimaliseren en jouw klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen.

Wil je weten én zien hoe de DialoogManager een plek zou kunnen krijgen in jouw klantenservice? Neem dan contact met ons op, we geven je graag een demo!

blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Lees ook

meer van onze updates